עם 📚📖רק דברי תורה🎥🎩📚

עמוד 2

עם 📚📖רק דברי תורה🎥🎩📚
2018-10-27 18:56:55: שיחות הר""ן אות ח
2018-10-27 18:56:55: https://youtu.be/rSvgUMewdsk 0799-116-209???? ???? ???? https://goo.gl/czbV7h ???? https://youtu.be/GwWeq6uqdpQ בית המדרש 'קהילות פז'???? 18.05.18
2018-10-27 18:56:55: ⚪שידור חוזר⚪ https://youtu.be/-CGnLFWuW30????צפיה ושמיעה מהנה ???? אורך : 40:22????יוטיוב : הרב שמעון משה חי רחמים שליט""א???? תאריך : 17-05-18
2018-10-27 18:56:55: ???? שידור חוזר משיעורו של 0799-116-209???? ???? https://goo.gl/czbV7h ???? https://youtu.be/GwWeq6uqdpQ ???? https://youtu.be/pFrHiLsrXQ0 ⭕ 45:00 בית המדרש 'קהילות פז'???? 18.05.18
2018-10-27 18:56:55: ⚪שידור חוזר⚪ https://t.me/OrTzad ⚪ שער התשובה♦ ארבע מיני תשובות הן: תשובת הבאה, תשובת הגדר, תשובת המשקל, ותשובת הכתוב.▪תשובת הבאה כיצד? אם חטא באשה או בגניבה, ובאה האשה או אותו עון לידו, והיה  יכול לחטוא כבראשונה, והוא עדיין בחוזק תאותו ובחשק יצרו, ולבו בוער אחריה והיא מתרצית לו, ועוצר רוחו ומנתק תאוותו מיראת שמים לבד – זהו תשובה שלמה.▪תשובת הגדר כיצד? לא יראה שחוק נשים ובתולות, ולא יסתכל באישה בפניה או בין  דדיה, ואפילו באשתו בעוד שלא טבלה. וכן יעשה גדר לכל המצוות.• וכתב הראב""ד זכרונו לברכה: וראינו לרבותינו שהיו חסידים גמורים, והיו גודרים עצמם  בכמה גדרים. והיה מהם מי שפרש מאשתו אחרי שקיים מצות פריה ורביה. וכל אחד ואחד היה גודר עצמו, לפי מה שהיה מכיר את עצמו. יש אדם שיש לו תאווה לעבירה אחת ואין לו תאוה לעבירה אחרת, כגון לאחד יש תאווה לזנות ולא לגנוב, ולשני יש תאווה לגנוב ולא לזנות. לכן כל אחד יעשה גדרים לפי מה שרואה שיצרו מתגבר עליו: אם דעתו נמשך לגנבה – יתרחק מלקבל פקדונות ולהשתדל בשל אחרים; וכן בענין הזנות – יגדר עצמו גם במותר לו; וכן יעשה גדרים לכל דבר.• וכן אמרו רבותינו זכרונם לברכה על אברהם אבינו, עליו השלום, שהיצר השלים עמו, ועל זה נאמר (משלי טז ז): ""ברצות יי דרכי איש – גם אויביו ישלם אתו"". דוד המלך עשה מלחמה עם יצרו, וראה שלא היה יצרו רך וטבעו נוח, ולא היה יכול לו; ועמד והרגו, שנאמר (תהלים קט כב): ""ולבי חלל בקרבי"". פירוש: אברהם היה יצרו רך וטבעו נוח וערב, ולא היה צריך לעשות עמו מלחמה, כדאמרינן (נדרים לב ב): בתחילה לא היה אברהם מלך אלא על מאתים ארבעים ושלושה איברים, ולבסוף המליכו על מאתים ארבעים ושמונה איברים, והוסיף לו ממשלה על שתי עינים ושתי אזנים וראש הגויה. אבל דוד היה לעולם יצרו קשה וחזק, והיה צריך לעשות עמו מלחמה בכל יום, וכאשר ראה שאינו יכול לעמד בו – עמד עליו והרגו. יש אומרים שהרגו בתענית, ויש אומרים שפרש מן האשה לגמרי, כי ראה שמתוך ההיתר הסיתו אל האיסור; בין כדברי זה ובין כדברי זה, אחרי שראה שיצרו מתגבר עליו – שם פניו להכריעו ולהלחם עמו עד שהכניעו והכרעו.???? ✒ להצטרפות לערוץ הטלגרם 'ארחות צדיקים': ???? תאריך: ד' בסיון
2018-10-27 18:56:55: ???? ספר ארחות צדיקים ניתן לצפות בשידור בפייסבוק איימל; rmshitrit@gmail.com פקס: 08-9926108 פל: 053-7678897 שאלות ותשובות עם הרב שטרית, ימי שני בשעה 17:00 רדיו ➖➖➖➖➖➖➖➖ * קידוש בערב חג השבועות שחל במוצאי שבת הוא קצת שונה והסדר שלו הוא: יקנה""ז: יין, קידוש, נר , הבדלה, זמן. * שהגברים יגיעו מבית הכנסת בצאת השבת האשה תגיד, ברוך המבדיל בין קודש לחול תעביר אש ותדליק נרות של יום טוב, ותברך להדליק נר של יום טוב. * מותר לבשל ממש בהעברה מאש לאש רק בצאת השבת (20:05) לאחר שהאשה תגיד, ברוך המבדיל בין קודש לחול. * מותר לנוח צהרים בשבת בשביל להיות ערניים לתיקון בערב חג אך לא יאמר שזה לצורך החג. * מותר בשבת בבוקר להפשיר דברים לצורך בישול לחג, דהיינו: בשרים, עופות, לחם, עוגות וכו' (דגים הם לא ראויים לאכילה חיים לכן לא לנגוע בהם, אך אפשר להוציא אותם בשינוי), וכן מותר להכניס שתיה למקרר בשבת לצורך החג. * לאחר סעודות השבת מותר לארגן את השולחן ואת הבית באופן קליל אבל לא ממש להכין לצורך החג, לכן לא עורכים בשבת את שולחן החג. * יש להניח נר נשמה ל-48 שעות וממנו להעביר אש ולהדליק נרות ולבשל ביום טוב. * לא עושים עירוב תבשילין.
2018-10-27 18:56:55: שי עזרן מה הפירוש? בהקלטה המצורפת______________________________ (הרבי הריי""צ) ""לקבלת התורה בשמחה ובפנימיות"". (אגרות קודש)עצה טובה: נכנסים אל לב השומע ופועלים פעולתם"" ""דברים היוצאים מן הלב, הפתגם היומי: פינת קצר ולענין
2018-10-27 18:56:55: ב״ה אילת - 20.07-19.07 צפת - 20.14-19.12 באר שבע - 20.13-19.01 חיפה - 20.16-19.03 תל אביב - 20.15-19.11 ירושלים - 20.13-18.55 כשאדם נמצא במצב קשה לא עלינו, הפדיון יכול להמיר את מצוקתו, להוציא את כאבו תמורת כסף הפדיון.אולם יש מצב של פדיון נפש לאדם בריא וחזק, פידיון אשר יכול להציל את נפשו החולה בתוך גופו הבריא.לא כל הנראה לעין באמת מצוי בתוך הלב, פעמים מתהלך אדם הנראה שמח כלפי חוץ אך נפשו אבלה עליו.כשאתה תאיר פנים לכול אדם, תתן מילה טובה, תראה מעט יחס יתכן שתציל נפש, שתפדה את נפשו מאבדון לקוממיות.לפדות נפש רמוסה קל יותר מלפדות גוף פצוע. הסתכל סביבך, ישנם אנשים המהלכים על שתיים אך נפשם זוחלת, נמסה ושבורה.מילה אחת שלך יכולה להרים את נפשו, חיוך אחד יכול לרומם את רוחו, עידוד אחד יכול להעמידו על רגליו.אתה יכול להיות כמו הרב עדס, לפדות נפש, להמיר אותה מנפש חולה לנפש בריאה... באחד הימים נפגע בחור בתאונת דרכים, איבד את הכרתו ושכב כצמח בבית חולים.משפחתו הייתה בצער גדול וחיפשה תקווה וישועה בקריאת תהילים לרפואתו.בין לבין פנו קרוביו לגדולי ישראל שיעזרו להם בעצה, תושיה ותפילה לשלום הבחור.באחד הימים שמעו על הצדיק רבי יוסף עדס זצ""ל שהיה עושה פדיון נפש.בלי להסס פנו לביתו של רבי יוסף עדס. קיבלם הרב בסבר פנים יפות והם סיפרו לו את כל הקורות עם בנם.הקשיב הרב לדבריהם, עודדם ואף הבטיח שבעזרת ה' לאחר פידיון הנפש יתבשרו בבשורות טובות.שמחו ההורים ומסרו לרב את סכום הכסף הנדרש לעריכת פדיון הנפש שחולק לתלמידי חכמים נזקקים.בחלוף ימים מספר פקח הבחור את עיניו, ואט אט חזר לחיות חיים סדירים.העיד רבי עזרא עטיה זצוק""ל ראש ישיבת ""פורת יוסף"" על מעלת פדיון הנפש שעורך רבי יוסף עדס, שעושה רושם גדול מאד בשמים יותר מכול אדם אחר ('האור ממזרח')""וַיִּקַּח מֹשֶׁה אֵת כֶּסֶף הַפִּדְיוֹם מֵאֵת הָעֹדְפִים עַל פְּדוּיֵי הַלְוִיִּם"" (במדבר ג', מט')פדיון משמעותו החלפה, המרה, שחרור תמורת כסף.
2018-10-27 18:56:55: //www.facebook.com/groups/126318984889729/ (זוהר חדש בראשית דף כב ) ???? ????
2018-10-27 18:56:55: רבי עקיבא מודה בעולת נקבה שאם עלתה על המזבח תרד (כי אין עולה באה אלא מזכרים, ולכן נחשב כקדם מומה להקדישה). * לדעת רבי עקיבא, בעל מום שעלה על המזבח לא ירד, ורבי יוחנן מבאר שדין זה לא נאמר בדוקין שבעין ולא אם קדם מומן את הקדשן. * הגמרא (החל מסוף העמוד הקודם) מביאה 2 ראיות לדעת רבי אלעזר ודוחה אותן, ומביאה קושיה של רבה על דעת רבי אלעזר ומתרצת, ולבסוף מביאה את רבא שמוכיח מהמשנה (בעמוד א) כדעת רבי אלעזר. * לדעת רבי אלעזר: יש דברים שהמחשבה בהם אינה מפגלת, אך אם נתפגל הקרבן על ידי דבר אחר, אף הם מתפגלים.דף לה עמוד ב * לדעת חכמים: פוקקין את העזרה בערב פסח, כי זה שבח לבני אהרן שיהלכו עד ארכובותיהן בדם (בזמן הולכת עצים למערכה). * לדעת כולם: דם התמצית פסול לזריקה ואינו מכפר, ולדעת רבי יהודה אם דם התמצית מעורב עם דם כשר, אינו מבטל את הדם הכשר ואפשר לזורקו. * האוכל את דם התמצית - עובר באיסור לא תעשה, ולדעת רבי יהודה חייב כרת. שישי ה׳ סיון -מ״ח לעומרhttps://goo.gl/IdzSC1סיכום קצר מ דף לה עמוד א מסכת ל״ו
2018-10-27 18:56:55: ????????הדף היומי 0799-116-209 ☎ שופר קול https://shofar.tv/live ????שופר TV https://goo.gl/QQFNtW
2018-10-27 18:56:55: ????יוטיוב המשך ערב נפלא!???? גם אנו, ראוי שנכין את עצמנו בימים אלו לקראת חג מתן תורה.????נשתדל להרבות בקדושה קצת מעבר ליום יום, נלמד עוד משהו, נצרף ונחזק עוד כמה יהודים להתחזקות ונשתדל להגיע כמה שיותר מוכנים ליום הגדול, יום קבלת התורה. ????בימים אלו עם ישראל התמקדו בעניניים הרוחניים על מנת שיהיו מוכנים בצורה הטובה ביותר לקבלת התורה בהר סיני.????בימים ההם בזמן הזה...
2018-10-27 18:56:55: ✨התחזקות????????ד', ה', ו' סיון הם ""שלושת ימי ההגבלה"", הימים לפני קבלת התורה.
2018-10-27 18:56:55: למצוא את ה' ברגע הזה - הרב גיא גרידיש ג סיון תשע""ח (1:20:08) ⬇
2018-10-27 18:56:55: משמעותן של המצוות היא לפעול כנגד הנטייה הטבעית שלנו. אין לנו צורך במצווה מיוחדת שתלמד אותנו לנשום, משום שאנו ממילא עושים את הפעולה הזו. אך כיוון שיתכן ותהיה לנו נטייה לאגור כסף ללא חשבון, התורה מבקשת מאתנו להפריש מהכנסתנו עשירית מהסכום ולתת אותו לצדקה. אילו כל אדם היה נותן מכספו לעניים, באופן טבעי ובשמחה, התורה לא הייתה נזקקת להכניס זאת כאחת מהמצוות שלה. מטרתן של כל המצוות היא להצמיח אותנו, לבנות את אישיותנו ולהפוך את החולשות שלנו למעלות ובכך לדבוק באבינו שבשמיים.וחשוב לציין כי אין הקב""ה מעמיד אותנו בפני מבחנים שלא נהיה מסוגלים לעמוד בהם. שמעות הדבר היא, שבתוך הציווי עצמו כבר מתחבא הכוח לממש אותו. להצטרפות - אבישי 0524330300
2018-10-27 18:56:55: ????⚰
2018-10-27 18:56:55: מהי סעודה רביעית? אומרים חז""ל - לעולם יסדר אדם שולחנו במוצאי שבת בדרך כבוד, כדי ללַווֹת את השבת המלכה, ואפילו אינו אוכל אלא כזית [27 גרם]. וסעודה זו היא חובה, ואינה ממידת חסידות. ואמרו בזוהר הקדוש מי שלא קיים סעודה רביעית, כאילו לא קיים גם סעודה שלישית. וכתב מרן החיד""א שמעלתה גדולה מאוד, ומצילה מחיבוט הקבר. והנכון לאוכלה עם בגדי שבת. ויאכלה עם פת, ורק אם אי אפשר לו בפת, יאכל עוגה או לפחות פרי. ויכוון באכילתו להשאיר ברכה לסעודות החול. (שבת ב תמ, תמה)טוב ונכון לאכול סעודה רביעית מוקדם, כדי שיהיה ניכר שמלוה את השבת בסעודה. ולכתחילה יאכל עד ארבע שעות, או עד חצות הלילה, ואם לא אכל עד אז, אף אם הלך לישון, יקום ויאכל עד עמוד השחר. ומעשה בגאון מוילנא שפעם חלה במוצאי שבת והיה מקיא ולא יכול לאכול. לאחר שנרדם והרגיש יותר טוב, ציווה את בני ביתו שאם עדיין לא עלה עמוד השחר, יפוררו לו כזית פת ויאכילוהו בכף, כדי לקיים מצות סעודה רביעית.אבר אחד יש באדם ונִסְכּוֹי שמו, והוא הנקרא לוז, שהוא עיצומו, עיקרו ושורשו של האדם, מעצם השמים. וכן אמרו במדרש שהאדם נברא מן הלוז שבשדרה, ונשאר קיים עד תחיית המתים, שאז יתרטב בטל של תחיה ונעשה כמו השׂאור שמתפיח את העיסה, ויתפשט לכאן ולכאן ויתמתחו מתוכו כל האיברים והגידים ועור ובשר. ואבר זה אינו ניזון משום אכילה ושתייה אלא מסעודת מוצאי שבת בלבד (שבת ב תמא).נשים חייבות בסעודה רביעית כאנשים. ויאמרו בפיהן שאוכלות ""לשם מצות סעודת מלווה מלכה"", וסגולה היא להן ללדת בקלות והרווחה (שבת ב תמד).ומעשה ברעייתו של הגאון מוילנא, שקיבלה עליה תענית הפסקה [ממוצאי שבת עד ערב שבת], והפסיקה לאכול אחר סעודה שלישית, ולאחר ששמעה ההבדלה הלכה לישון. כשנודע הדבר לבעלה הדגול, אמר: ""לכו ואמרו לה, שכל התעניות שתעשה, לא יכופר לה על ביטול סעודה רביעית אחת."" ואז תיכף קמה ואכלה סעודה רביעית. וכן כתבו בשו""ת רב פעלים, כף החיים פלאגי', חמדת ימים ועוד.טוב להכין מאכל חדש לסעודה רביעית, ולא יסתפק משיירי המאכל של שבת. כמסופר בגמרא (מסכת שבת קיט ע""ב) על רבי אבהו, שהיה מכין לכל סעודת שבת עגל שלם. ובסעודה רביעית, היה שוחט עגל רביעי, ואוכל ממנו את הכליות. כשגדל אבימי בנו, אמר לו, אבא, למה לך להפסיד כל כך, נשאיר כליות משבת לסעודה רביעית. נשאר העגל הרביעי, ובא אריה ואכלו. ע""כ. ומכאן גם למדנו שאין מרוויחים מאומה מצמצום בהוצאות שבת.
2018-10-27 18:56:55: מתוך האתר של רב מאיר אליהוhttp://rabimeir.weebly.com/151314931514-300-600.html https://goo.gl/KZhss2???? https://youtu.be/4tANs3cKRrohttps://shofar.tv/articles/14329???? רשימת שיעורים לפרשת אמור: ???? [13:37]
2018-10-27 18:56:55: //goo.gl/Xxy7r3 ???? https://youtu.be/OCTKjZf4Gqo ???? https://youtu.be/PtjClc0K6uQ ⭕ 26:54 בית המדרש 'קהילות פז'???? 17.05.18
2018-10-27 18:56:55: ⚪שידור חוזר⚪ ללמדנו שאין דומה קבלת התורה מתוך יראה לקבלה מתוך אהבה, ולא דומה מתוך אהבה למתוך שמחה, כי קבלת התורה המשולש ביראה ואהבה ושמחה, החוט המשולש לא במהרה יינתק, ובקשר אמיץ זה נתחזק לעבוד את בורא עולם בהתחדשות כל שנה ושנה, ושמחה של קבלת התורה תאיר לנו בימים הקשים והעצובים כי אור התורה ושמחת התורה יאיר לנו את החשיכה, ובעזרת ה' נזכה לשמחה של תורה ומצווה כל חיינו אמן ואמן.????מי זוכה לכבוד מתן תורה לתרום הדפסת עלון 224 בלבד????פנה בבקשה בפרטי????יוחנן???????? כתוב בגמרא שבת פח' שעם ישראל קבלו את התורה באהבה, בשונה מקבלת התורה בהר סיני ששם קבלו תורה מתוך כפייה, שהקב""ה כפה עליהם הר כגיגית, והנה בסוף יהושע כתוב ""ויכתב יהושע את הדברים האלה בספר תורת אלקים"" וכתב רש""י: שרק אז כתב יהושע את ה8 פסוקים האחרונים של בתורה, מ""וימת שם משה"" עד סוף התורה, ולמה יהושע כתבם ולא משה??והתשובה היא כי משה לא יכול לכתוב על עצמו שהוא מת, ומצד שני יהושע התעכב שנים רבות מלכתוב אותם, למרות שבער לו לתרום חלקו בתורה, וגם היה עליו להזדרז ולהשלים את ספר התורה מיד עם פטירת משה, שלא יהיה ספר תורה חסר, בכל זאת יהושע המתין לסוף חייו, שרק אז השלים את ספר התורה, והסיבה לכך, כי אז הוא גרם ופעל שעם ישראל יקבלו את התורה מתוך אהבה ורצון אמתי, כי לפני מותו הוא הציע להם שיעזבו את התורה ואת דרך ה', ורק הוא ומשפחתו יבחרו בתורה, ועם ישראל התנגד בתוקף וקיבלו עליהם שהם בוחרים בתורה ובקדוש ברוך הוא.וזה היה השלמת ספר התורה בשלימות מתוך התחדשות קבלת התורה באהבה, ולכן היה שווה ליהושע להמתין כמה שנים לסיום כתיבת ספר התורה, רק לפי זה צריך עיון מה התחדש בקבלת התורה מאהבה בימי אחשוורוש?? הרי כבר קיבלו אותה באהבה בימי יהושע??? ונראה שבימי מרדכי ואסתר הם קיבלוה באהבה ומתוך שמחה, ואילו כאן אצל יהושע קיבלוה רק מתוך אהבה ורצון, אבל היה חסר את המתוך שמחה, ואינו דומה תורה מתוך שמחה לתורה בלי שמחה.
2018-10-27 18:56:55: ????????קבלת התורה - בסיני - ובימי יהושע – ובימי מרדכי ואסתר https://goo.gl/KZhss2 https://shofar.tv/articles/14329???? רשימת שיעורים לפרשת אמור: ???? [13:37]
2018-10-27 18:56:55: להצטרפות לחיזוק קולי שלחו ושם ושם משפחה לווצאפ 0525660814
2018-10-27 18:56:55: //goo.gl/Xxy7r3 ???? https://youtu.be/OCTKjZf4Gqo בית המדרש 'קהילות פז'???? 17.05.18
2018-10-27 18:56:55: ⚪שידור חוזר⚪ https://youtu.be/usmSPs05zbM 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
2018-10-27 18:56:55:
2018-10-27 18:56:55: https://youtu.be/y5vIortTjh8 https://t.me/OrTzad (המשך)▪הרביעי – כשיקרא האדם מצוות האל, ויקרא בנביאים ובכתובים ובדברי חכמי  התלמוד, ויראה האזהרות והעונשין והמצוות והמוסרים הנעימים, אז יתעורר בלבו ויחשב: ""איך אקרא ענין התורה כמשל בעלמא? אך אתן אל לבי דברי התורה, לשמור ולעשות כל אשר אקרא"". כמו שכתוב אצל יאשיהו (מלכים ב כב יא): ""ויהי כשמוע המלך את דברי ספר התורה, ויקרע את בגדיו"". ובענין עזרא נאמר (נחמיה ח ט): ""כי בוכים כל העם כשומעם את דברי התורה"".• ואדם שלא ישית לבו לדברי השם ברוך הוא – רבו על זה פשעיו, כמו שנאמר(ירמיהו לו כד): ""ולא פחדו, ולא קרעו את בגדיהם"". ואמרו חכמים (ירושלמי ברכות א ב): כל הלומד ואינו מקים – נוח לו שנהפכה שלייתו על פניו, ולא יצא לאויר העולם. ונאמר (הושע ח יב): ""אכתב לו רובי תורתי, כמו זר נחשבו""; ונאמר (ירמיהו ח ח): ""איכה תאמרו חכמים אנחנו, ותורת יי אתנו, אכן הנה לשקר עשה עט שקר ספרים"".▪החמישי – כאשר יגיעו עשרת ימי תשובה, אז כל אדם יעורר לבו ויזדעזע נגד יום  הדין. כי יחשוב כי כל מעשיו בספר נכתבין, ובעת ההיא האלהים יביא במשפט את כל מעשה וכל נעלם אם טוב ואם רע. כי האדם נדון בראש השנה, וגזר דין נחתם ביום הכפורים (ראש השנ"
2018-11-19 12:57:35: 18/05/18, 12:20 AM - כעת ההודעות הנשלחות בקבוצה זו מאובטחות עם הצפנה מקצה לקצה. הקש/י למידע נוסף.